ایرنای ما

امید تنها زمانی در ما تحکیم می‌شود که دستانمان در جهت آرزوهایی که داشتیم در کار باشد

ایرنای ما

امید تنها زمانی در ما تحکیم می‌شود که دستانمان در جهت آرزوهایی که داشتیم در کار باشد

کروبی در دیدار با خانواده میلاد اسدی: قوه قضاییه استقلال ندارد

 

 

 

به جای مدیریت کشور  

 

 

دنبال تهدید ملت هستند  

 

 

   

 دوره بسیار سخت و دشواری است. اما بدانید و مطمئن باشید برای آنها سخت تر و دشوارتر است. کار را به جایی رسانده اند که بجای مدیریت کلان یک کشور و رساندن آن به پیشرفت و آبادانی و سرافرازی، فقط به فکر کنترل و تشدید فشار و تهدید مردم هستند و این موجب تاسف و تاثر است. ما می گوئیم کشتی بزرگ ایران ظرفیت پذیرش همه ی ایرانیان را داراست و در این کشتی بزرگ حتی مخالفین ما نیز حق انتقاد و حیات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و … را دارند اما متاسفانه افراطیون که سکان اجرایی کشور را به دست گرفته اند می گویند قایقی ساخته ایم ، باید سوار شوید!!! این چگونه دیدگاهی است؟! آیا اگر نقد و نقادی در کشور که لازمه ی پالایش یک نظام سیاسی است، وجود نداشته باشد می توان کشور را مدیریت کرد و به آینده آن خوش بین بود.


حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی با حضور در منزل میلاد اسدی با خانواده وی دیدار کرده و ضمن ابراز همدردی با خانواده، وضعیت جسمی و روحی میلاد اسدی را جویا شدند. در این دیدار ابتدا خانواده میلاد اسدی ضمن خوش آمد گویی، گزارشی از وضعیت پرونده و روند رسیدگی به آنرا ارائه دادند. آقای اسدی وضعیت روحی فرزندش را بسیار عالی توصیف کرده و افزود: میلاد در هر دیدار جویای احوالات شخص شما بوده و سلام بسیار می رساند. حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی با حضور در منزل میلاد اسدی با خانواده وی دیدار کرد. در این دیدار مهدی کروبی ضمن همدردی با خانواده ایشان، وضعیت جسمی و روحی میلاد اسدی را جویا شدند. در این دیدار ابتدا خانواده میلاد اسدی ضمن خوش آمد گویی، گزارشی از وضعیت پرونده و روند رسیدگی به آنرا ارائه دادند. آقای اسدی وضعیت روحی فرزندش را بسیار عالی توصیف کرده و گفتند میلاد در هر دیدار جویای احوالات شخص شما بوده و سلام بسیار می رساند. والدین وی ضمن گله مندی از تداوم بازداشت فرزندشان ابراز نمودند که این سومین بار است که دادگاه میلاد برگزار نمی شود و ما نیز به دلیل عدم دسترسی به قاضی پروند متاسفانه نمی توانیم کاری انجام بدهیم و باید شاهد زندانی بودن فرزند خود باشیم که بسیار دردناک است. نمی دانیم به کجا و پیش چه کسی مراجعه کنیم! حتی اجازه دیدن قاضی را به ما نمی دهند! آیا این انصاف است؟! آیا این رویه صحیح است؟! مادر میلاد اسدی نیز ضمن اشاره به این موضوع که میلاد سال آخر دانشگاه می باشد گفت: جناب آقای کروبی با آنکه ما حتی بدنبال آزادی با وثیقه فرزندمان هستیم ولی متاسفانه دادگاه وی به تاخیر می افتد و ما به هیچ کسی نیز دسترسی نداریم تا دردمان را مطرح کنیم!
در ادامه، مهدی کروبی ضمن ابراز تاسف از وضعیت پیش آمده برای مردم علی الخصوص دانشجویان و جوانان به شدت از رویه ی قوه قضائیه انتقاد کرد. وی در اینباره افزود: متاسفانه  تداوم این رویه و برخورد سنگین با مردم بیانگر عدم استقلال قوه قضائیه در این قضایاست! از منظر مردم و قانون اساسی این جوانان مجرم نیستند و اعتقاد ما به این است که حتی در بدترین شرایط ها نیز اگر فردی یا جوانی دچار اشتباه یا خطایی هم می شد با نگاهی معطوف به رافت اسلامی و شان نظام جمهوری اسلامی می توان با دادن تذکر، موضوع را خاتمه داد مگر آنکه افراد معاند بوده و مبارزه مسلحانه در پیش گرفته باشند که در این حساب آنها جداست. بنابراین و با در نظر گیری این دیدگاه، برخوردهای سنگین قوه قضائیه با مردم نشان دهنده وجود فشار سیاسی و از دست رفتن استقلال تصمیم گیری قوه قضاییه در مسائل اخیر است.
دبیرکل حزب اعتماد ملی در ادامه افزود: دوره بسیار سخت و دشواری است. اما بدانید و مطمئن باشید برای آنها سخت تر و دشوارتر است. کار را به جایی رسانده اند که بجای مدیریت کلان یک کشور و رساندن آن به پیشرفت و آبادانی و سرافرازی، فقط به فکر کنترل و تشدید فشار و تهدید مردم هستند و این موجب تاسف و تاثر است.
رئیس مجلس اصلاحات کشور(دوره ششم) در ادامه گفت: ما می گوئیم کشتی بزرگ ایران ظرفیت پذیرش همه ی ایرانیان را داراست و در این کشتی بزرگ حتی مخالفین ما نیز حق انتقاد و حیات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و … را دارند اما متاسفانه افراطیون که سکان اجرایی کشور را به دست گرفته اند می گویند قایقی ساخته ایم ، باید سوار شوید!!! این چگونه دیدگاهی است؟! آیا اگر نقد و نقادی در کشور که لازمه ی پالایش یک نظام سیاسی است، وجود نداشته باشد می توان کشور را مدیریت کرد و به آینده آن خوش بین بود؟!!
مهدی کروبی در پایان گفت: امیدوارم به لطف الهی و نیز حضور عقلا و دلسوزان در صحنه، هر چه زودتر مشکلات پیش روی کشور حل گردیده و همه ی ما شاهد آزادی عزیزانمان از زندانها نیز باشیم.
گفتنی است میلاد اسدی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت بوده و از سیزدهم آبانماه هشتاد و هشت بازداشت گردیده است. اعضای دفتر تحکیم وحدت در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران از کاندیداتوری مهدی کروبی حمایت کرده بودند.

نظرات 1 + ارسال نظر
جنبش سبز پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ

اقا سیامک هیچ خبری داری سایت هتاک طرفدار احمدی نژاد حقیقت نیوز از سوی دادستانی فیلتر شد این سایت با مدیریت امیرطاهر حسین خان میرزانویس احمدی نژاد اداره می شد گفته می شود که وی از سوی دادستان با 4اعلام جرم مواجه شده و در حال حاضر دوران ماه عسل خود را در اوین سپری می کند اگر می شود در رابطه با پشت پرده فیلتر سایت حقیقت نیوز و زندانی شدن حسین خان اطلاع رسانی کنید.

بله تقریبا آخر روزی که سایت ایشان با آزادی کامل به فحاشی مشغول بود این سایت را بازدید کردم و نقدی هم به نگارش مطلب طنزش نوشتم .
کمی دیر فیلتر شد چرا که موجودیتش داشت گریبان برپادارندگانش را هم می گرفت.
بیش از این از پشت پرده این سایت اطلاع ندارم اگر شما چیزی دارید در این زمینه با کمال میل حاضر به انتشار آن هستم .
با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد