ایرنای ما

امید تنها زمانی در ما تحکیم می‌شود که دستانمان در جهت آرزوهایی که داشتیم در کار باشد

ایرنای ما

امید تنها زمانی در ما تحکیم می‌شود که دستانمان در جهت آرزوهایی که داشتیم در کار باشد

لغو همایش فرمایشی بدنبال حضورفعال دانشجویان علم و صنعت

 

 

 

دروغگو ، کتاب مخملیت کو

  

وحشت سرداران دروغ ، از سبزها

  


 در حالی که هیچ کدام از مدعوین در سالن حضور نداشتند، مسئولین اقدام به پخش کلیپ هایی تکراری درباره ی موضوع هسته ای کرده و وقتی حوصله دانشجویان از این قضیه سر رفته و مشخّص شد مسئولان دانشگاه از برگزاری مراسم منصرف شده اند، دانشجویان سبز که تعدادشان در حدود 300 نفر تخمین زده می شد، شروع به اعتراض کرده و با شعارهایی مانند "دروغگو دروغگو، کتاب مخملیت کو؟" و در حالی که عکس های شهید سبز دانشگاه علم و صنعت،‌ "مهندس کیانوش آسا" را با خود حمل می کردند، سالن مراسم را ترک کرده و با خواندن سرود "یار دبستانی" به حضور خود پایان دادند.


دانشجویان سبز دانشگاه علم و صنعت با حضور خود باعث لغو همایش "رویش سبز" و عدم حضور دوباره ی سردار سعید قاسمی از حامیان دولت احمدی نژاد شدند.
گزارشهای رسیده به جرس حاکی است به دنبال اعلام برگزاری مراسم "همایش رویش سبز" از سوی مسئولان دانشگاه علم و صنعت در هفته گذشته که قرار بود از کتابی با عنوان "جنبش سبز مخملی"‌ نیز در این مراسم رونمایی شود، دانشجویان سبز این دانشگاه طی فراخوانی رسمی از تمامی دانشجویان این دانشگاه خواسته بودند تا ضمن حضور گسترده در این مراسم اعتراض خود را به حضور دوباره سردار قاسمی که سابقه بدی در ذهن دانشجویان علم و صنعتی دارد، اعلام کنند و انزجار خود را نسبت به برگزاری چنین مراسمی از سوی مسئولان دانشگاه و حضور افرادی تندرو مانند سردار قاسمی اعلام نمایند.
مسئولان دانشگاه علم و صنعت می خواستند این مراسم را در آرامش و بدون حضور اعتراضی سبزها برگزار کنند، اما وقتی با این جوّ اعتراضی در بین دانشجویان روبرو شدند ، تمامی پوسترهای این مراسم را از سطح دانشگاه جمع آوری کرده و تصمیم به برگزاری مراسمی با موضوعیت انرژی هسته ای با حضور رییس انتصابی دانشگاه علم و صنعت (جبل عاملی) و معاون سازمان انرژی اتمی گرفتند که حتّی نتوانستند چنین مراسمی را بر گزار کنند.
اطلاعات رسیده به جرس می افزاید: روز گذشته بعد از حضور گسترده دانشجویان سبز دانشگاه در سالن آمفی تئاتر شهید بهرامی (محلّ برگزاری مراسم) در ساعت 13:30 در حالی که هیچ کدام از مدعوین در سالن حضور نداشتند، مسئولین اقدام به پخش کلیپ هایی تکراری درباره ی موضوع هسته ای کرده و وقتی حوصله دانشجویان از این قضیه سر رفته و مشخّص شد مسئولان دانشگاه از برگزاری مراسم منصرف شده اند، دانشجویان سبز که تعدادشان در حدود 300 نفر تخمین زده می شد، شروع به اعتراض کرده و با شعارهایی مانند "دروغگو دروغگو، کتاب مخملیت کو؟" و در حالی که عکس های شهید سبز دانشگاه علم و صنعت،‌ "مهندس کیانوش آسا" را با خود حمل می کردند، سالن مراسم را ترک کرده و با خواندن سرود "یار دبستانی" به حضور خود پایان دادند.
لازم به ذکر است سردار سعید قاسمی در مراسمی در 12 آبان سال گذشته با عنوان "شکست پنجه ی عقاب" در دانشگاه علم و صنعت حاضر شده و در سخنرانی خود بارها به دانشجویان سبز و شهید سبز این دانشگاه زنده یاد کیانوش آسا توهین کرد که در آن زمان نیز با اعتراض گسترده دانشجویان سبز مواجه شد که به دنبال این سخنان دانشجویان سبز سالن مراسم را ترک کرده و به برپایی تظاهراتی در صحن دانشگاه پرداختند.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام/رسیدن به خیر

سلام آرش جان !

اولین کاری کردم سر زدم به وبلاگ های مورد علاقم . یکیشون که یک شعر بود که وقتی کامنتها رو دیدم فکر کردم هرچه بگذارم باعث خراب شدن بقیه کامنتها می شه.
دومیش یک داستان غریبی بود از آقایی کم حوصله دو بار خوندمش و هیچی نفهمیدم.
سومیش یک حرف حساب بود که همه ما دچارش هستیم و فکر کردم منتظر بشم شما قدم رنجه کنی به این بهانه سلامی کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد