ایرنای ما

امید تنها زمانی در ما تحکیم می‌شود که دستانمان در جهت آرزوهایی که داشتیم در کار باشد

ایرنای ما

امید تنها زمانی در ما تحکیم می‌شود که دستانمان در جهت آرزوهایی که داشتیم در کار باشد

پاسخ فائزه هاشمی خطاب به جامعه اسلامی مهندسین


این عده نیاز به تطهیر و توبه دارند  

 


خروج کنندگان علیه مردم و قانون

  

 

 

 

خدا را شاکر هستم که درک، شهامت و توانایی مقاومت را نصیب من کرد که افتخار حضور در کنار جامعه فهیم ایران جهت کسب حقوق اولیه شهروندی و مقابله با تمامیت خواهی و انحصار را یافتم. از این موضوع به خود می‌بالم و نیازی به تطهیر ندارم. کسانی نیاز به تطهیر دارند که در مقابل مردم، قانون و دین ایستاده‌اند.


در واکنش به اظهارات مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین که دیدار فائزه هاشمی با دبیرکل آن تشکل اصولگرا را، "جهت تطهیر از عملکرد نامناسب در انتخابات" ذکر کرده بود، فائزه هاشمی با انتشار جوابیه ای خطاب به آن تشکل و تکذیب ادعای مقام ارشد آن، خاطرنشان کرد به "مقابله با تمامیت خواهی و انحصار" می‌بالد و نیازی نیز به تطهیر ندارد.
به دنبال دیدار روزهای اخیر فائزه هاشمی، اعضای ائتلاف اسلامی زنان و گروهی از فعالان زنِ جریانات اصولگرا و اصلاح طلب با محمدرضا باهنر، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، که مباحثی چون لایحه جنجال برانگیز خانواده مورد بحث قرار گرفت، مرتضی سبحانی نیا مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرگزاری فارس ادعا کرد: "رسانه ای کردن این دیدار توسط برخی افراد، جهت تطهیر از عملکرد نامناسب آنان در انتخابات بود."
فائزه هاشمی نیز در واکنش به اظهارات این مقام ارشد جامعه اسلامی مهندسین، امروز جوابیه ای انتشار داد که یک یک منبع نزدیک به خانواده هاشمی رفسنجانی، آن را در اختیار جرس قرار داد.
فائزه هاشمی طی این نامه‌ که خطاب به آن تشکل اصولگرا و در پاسخ به سخنان مسئول روابط عمومی آن نوشته، خاطرنشان کرده است:
"نظر به اظهار نظر جناب آقای سبحانی نیا مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل جامعه اسلامی مهندسین در شماره مورخ بیست اردیبهشت ماه آن رسانه در ارتباط با دیدار اینجانب و آقای باهنر، خواهشمند است مطالب زیر را منعکس بفرمائید:
پیروی انتشار خبر دیدار ائتلاف اسلامی زنان با جناب آقای محمد رضا باهنر با حضور اینجانب، و با توجه به اظهار نظر جناب آقای مرتضی سبحانی نیا مسئول روابط عمومی و امور بین الملل جامعه اسلامی مهندسین ذکر چند نکته جهت اطلاعت عموم ضروری می‌نماید:
۱- انتشار خبر دیدار توسط اینجانب نبود و بنده نیز یک روز پس از رسانه‌ای شدن آن دیدار، مورد سوال خبرنگاران قرار گرفتم.
۲- اینجانب بنا به توصیه خانم دکتر معصومه ابتکار و با اعتقاد به تلاش برای احقاق حقوق زنان در این دیدار حضور یافتم.
۳- خدا را شاکر هستم که درک، شهامت و توانایی مقاومت را نصیب من کرد که افتخار حضور در کنار جامعه فهیم ایران جهت کسب حقوق اولیه شهروندی و مقابله با تمامیت خواهی و انحصار را یافتم. از این موضوع به خود می‌بالم و نیازی به تطهیر ندارم. کسانی نیاز به تطهیر دارند که در مقابل مردم، قانون و دین ایستاده‌اند.
۴- بر فرض که تطهیر سازی هدف بوده باشد، عقل سلیم حکم می‌کرد که برنامه‌ریزی و سناریونویسی برای ملاقات با شخصیت صاحب مقامی صورت می‌گرفت: چرا آقای باهنر؟"
لازم به ذکر است فائزه هاشمی، بعد از آن دیدار خطاب به رسانه ها متذکر شده بود "این دیدار از سوی مریم بهروزی دبیرکل جامعه زینب هماهنگ شده بود و با هدف مطرح کردن مسائلی که زنان را تهدید می کند، برگزار شد که عمده ترین محور آن مواد ۲۳ (امکان ازدواج مجدد مردان ) و ۲۵ (اشتغال نیمه وقت بانوان) از لایحه حمایت از خانواده بود."
هاشمی همچنین هاشمی تصریح کرده بود "دغدغه ائتلاف اسلامی زنان در این دیدار آن بود که کاری نکنید که به نام خدمت، به زنان ظلم شود و اشتغال نیمه وقت زنان شاید به ظاهر به نفع زنان باشد اما در دراز مدت موجب می شود تا کارفرمایان نسبت به استخدام زنان اقدام نکنند و به نظر می رسید باهنر پس از شنیدن این موضوعات، با ائتلاف زنان همراه و با نظر ائتلاف موافق است."

فائزه هاشمی همچنین خطاب به رسانه ها تاکید کرده بود وی و چهار فرزند دیگر آیت الله هاشمی رفسنجانی در اعتراض به اتهامات مطرح شده از سوی محمود احمدی نژاد در جریان مناظره های انتخاباتی، شکایتی خانوادگی به قوه قضاییه ارائه کرده اند که تاکنون به نتیجه ای نرسیده و پیشرفتی نیز در این زمینه حاصل نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد